L'Ajuntament programa sessions gratuïtes de gimnàstica suau a la platja per començar bé el matí
El passat dilluns, 12 de juliol, una trentena de persones es van posar en rotllana i van començar a fer exercicis de gimnàstica suau. Estiraments, algun joc amb pilota, habilitat, reflexes, coordinació... Eren els primers trenta alumnes del professor Didac Garcia (entre els quals s'hi van infiltrar quatre periodistes, que volien conèixer com es desenvoupava l'acte).
Així, des d'aquest 12 de juliol fins al 31 d’agost, es fa cada dia de dilluns a divendres una activitat de gimnàstica suau a la platja (zona Banys de Sant Elm) a les 8.15 matí (dura 60 min).
La classe està obert a tothom, és gratuïta (no cal inscripció) i està adreçada a persones de totes les edats.
Normalment l’activitat inclou exercicis suaus a la sorra i una part d’aquagim al mar. Ara, això sí, per poder gaudir de la sessió convé portar banyador i tovallola!!
| < Anterior | Següent > |
|---|



.jpg)





.jpg)











