
Ja hi ha full de ruta que defineix com quedarà l'Escola Municipal de Música. L'ha fet l'estudi d'arquitectes Josep Ferrés, de Palafrugell, i contempla la reforma interior de l'emblemàtic edifici del carrer de Capmany.
Els primers plànols de què disposa l'Ajuntament contemplen una reforma de l'edifici, amb una reestructuració interna de l'immoble, per tal de donar un millor servei als usuaris.
Una reforma que es farà per fases, de forma progressiva, i que ja començarà al 2011 en paraules de la regidora d'Educació, Fina Cosp.
Surten en total 15 aules i un espai de percussió, així com una sala auditori que neix en la planta baixa.
De forma desglossada, en la planta situada al nivell del carrer es preveu una reestructuració de les dependències per acollir una Sala Gran-Auditori de gairebé 80 metres quadrats, un vestíbul, ascensor, un lloc d'administració, direcció i arxiu, un espai de biblioteca, caldera, així com una sala exterior de percussió. La planta baixa té una superfície útil d'uns 200 metres quadrats.
La planta primera és ocupada essencialment per aules de diferents dimensions. En surten set. També s'hi col.loquen lavabos i la caixa de l'ascensor. L'aula més gran és de 33 metres quadrats. En total a la planta hi ha una superfície de 153.60 metres quadrats, a la qual s'afegeix la terrassa i el porxo, així com una escala exterior.
A la planta segona, junt amb els lavabos, surten vuit aules i una terrassa. La superfície total útil d'aquesta segona planta és de 153.60 metres quadrats.
Notícies al mail
1.Ràdio Sant Feliu
Notícies de Ràdio Sant Feliu (www.rsf.fm)
- 300 estudiants recreen les obres que aniran al Thyssen
- Cròniques diverses d’actualitat de Sant Feliu de Guíxols
- Les Cambres ajuden a millorar empreses de la zona
- Quatre opcions per al casal de Castell d’Aro
- L’horari del matí del casal d’estiu de Santa Cristina s’incrementa en un 172%
- Tots per Sant Feliu reclama la presentació del Festival
- Marc Crosas aconsegueix títol a Mèxic i passeja l’estelada
2. Més info
Notícies de TV Costa Brava (XipTV), El Punt-Avui i Diari de Girona
- Patrimoni només ven un altre pàrquing dels Anlló
- Es preparen 12 hores de petanca a Platja d'Aro
- Comprar aliments amb un preu deu vegades més alt que el d'origen
- Uns setanta expositors d'arreu d'Europa seran a la Festa del Joguet
- Jocs de carrer per celebrar el Dia Internacional del Joc
- Sant Feliu ofereix un sopar monàstic
- Peralada anella les cigonyes
- Nous ajuntaments, any I




