Les escoles de Sant Feliu informen de les jornades de portes obertes: cal demanar cita prèvia

 

Les escoles de Sant Feliu de Guíxols informen de les dates previstes per les jornades de portes obertes dels centres. Per assistir-hi és imprescindible demanar cita prèvia. A continuació teniu tota la informació.

Escola l’Estació: dijous 11 de març a les 17 hores en format virtual i dissabte 13 de març, de 9 a 13 hores.
Cita prèvia al 972 32 30 50 o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació fent clic aquí.

Escola l’Ardenya:  dilluns 8 i dimarts 9 de març a les 17 hores.
Cita prèvia al 972 32 80 13 o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació fent clic aquí.

Escola Mossèn Baldiri Reixach: dimecres 10 i dijous 11 de març a les 17 hores.
Cita prèvia al 972 32 00 71 o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació fent clic aquí.

Escola Gaziel: divendres 12 de març a les 17 hores.
Cita prèvia al 972 32 11 26 o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació fent clic aquí.

Centre Educatiu Cor de Maria-Sant Josep: dissabte 13 de març a les 10 i a les 12 hores.
Cita prèvia al 972 32 04 35 o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació fent clic aquí.

OFICINES D'INFORMACIÓ
I ATENCIÓ CIUTADANA (OIAC)

Seu Central: Plaça del Mercat 6-9
oiac@guixols.cat · Tel. 972 32 70 00

Seu a Vilartagues: Plaça de Salvador Espriu s/n
oiac@guixols.cat · Tel. 972 82 01 01

Horari: feiners de 9 a 14 h 

Facebook  Twitter  Instagram

Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols

© 2016-2020 Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Avís legal · Accedir · Crèdits